Kommunikationsmedarbejder med færdigheder inden for web, SoMe, video og grafik
Kommunikationsmedarbejder med færdigheder inden for web, SoMe, video og grafik, søges til levende og alsidigt kulturhus hvor det sociale og menneskelige vægtes højt.
Da vores skønne kommunikationsmedarbejder gennem 9 år skal ud og prøve kræfter med andre ting, søger vi nu efter en til at overtage pladsen.
Vores hus summer af liv, fællesskab og kreativitet, og vi leder nu efter en ny kollega, der kan hjælpe os med at styrke vores kommunikation og digitale tilstedeværelse.
Har du styr på hjemmesider, sociale medier, grafik og video? Brænder du for at skabe fængende indhold og formidle historier, der engagerer og involverer? Så er det måske dig, vi søger!
Om stillingen
Vi søger en engageret og kreativ kommunikationsmedarbejder, der vil tage ansvar for vores kommunikation - digital og fysisk - og sikre en levende og synlig tilstedeværelse for vores herlige hus, dets fællesskaber og aktiviteter.
Arbejdsopgaver
Som kommunikationsmedarbejder vil dine primære opgaver være:
Udvikling af indhold og drift af vores sociale medieplatforme (Facebook / Instagram, evt. TikTok og delvist LinkedIn):
Planlægning og udarbejdelse af opslag, reels, billeder, videoer, grafik, evt. content planer
Kreativ udvikling af nye måder at kommunikere vores aktiviteter og fællesskaber
Vedligehold af vores tre hjemmesider (som er bygget i Squarespace):
Hovedsiden: www.insp.dk
Lydfællesskabet og den Socialøkonomiske virksomhed INSP SOUND;: www.inspsound.dk
Kontorfællesskabet: https://www.banen-roskilde.dk/
Produktion af grafisk materiale, videoer og billeder til brug på web, sociale medier og evt. fysisk i huset (fx flyers, plakater mv.)
Derudover vil det være en fordel, men ikke et krav hvis du også har:
Erfaring med digital markedsføring og strategi
En kreativ og strategisk tilgang til kommunikation og branding
Evnen til at arbejde med praktikanter, da vi løbende har studerende og virksomhedspraktikanter i huset
Om dig
Din baggrund er ikke afgørende men vi forestiller os, at du er en kreativ og idérig person, der:
Har erfaring med webadministration og sociale medier
Arbejder selvstændigt, men også trives i samspil med andre
Er nysgerrig og har lyst til at eksperimentere med nye måder at formidle aktiviteter, events og historier på
Har lyst til at arbejde et sted med liv, hjerterum og hvor to dage sjældent er ens
Har sociale færdigheder – vores hus er fyldt med mennesker, og vi vægter smil, samtaler og fællesskab højt
Om din kommende arbejdsplads
INSP! er et kultur- og medborgerhus i konstant forandring – et hus med højt til loftet, beliggende i den gamle slagteriskole i Roskilde, blot to minutters gang fra Roskilde station.
Teknisk set er vi en non-profit forening som både tjener sine egne penge og får støtte af Roskilde kommune samt en række fonde. Evt. overskud anvender vi til at skabe endnu mere kultur og endnu flere fællesskaber.
Du vil blive en del af en organisation hvor vi hver især har vores fokus- og “forretningsområder”, og hvor en naturlig del af arbejdet også er at løfte i flok og skabe sammen. Vi kalder det at; “Vi skaber selv sammen”. Det gør vi både med hinanden som kollegaer og sammen med vores gæster, brugere, besøgende og frivillige.
I praksis betyder det, at du under stor frihed vil understøtte dine kollegaer med deres respektive områder. Det kan fx være at du hjælper vores køkkenchef med at udbrede kendskabet til køkkenets aktiviteter såsom fællesspisning, frokost og morgenmad via målrettet kommunikation om ugens menuer og fællesspisninger. Eller at du hjælper vores projektleder og bookingansvarlige med at kommunikere events og aktiviteter eller at du hjælper den ansvarlige for vores kontorfællesskab med at udbrede kendskabet når vi har ledige pladser. Og så kan der være dage hvor vi hjælper hinanden med oprydning eller at sætte op til et større event.
Vi har 15 års jubilæum i år og siden 2010 har vi været et “Inspiratorium” – et sted, hvor fællesskaber blomstrer, og hvor tanker og idéer kan spire. Vi huser en bred vifte af aktiviteter, og vi favner alle aldersgrupper, fra legestuer for de små, til koncerter, foredrag og fællesspisninger for voksne. Vi har en struktur, hvor du vil få stor frihed til at forme dit arbejde og præge vores kommunikations-indsats sammen med dine kollegaer.
Ansøgning
Lyder stillingen som noget for dig? Så send din ansøgning og dit CV til insp@insp.dk senest 21. marts kl 12.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os pr. telefon på 71797903 eller via mail på insp@insp.dk.
Praktisk information om ansættelsen:
Efter ansøgningsfristen indkalder vi en række kandidater til samtale onsdag og fredag i uge 13. Hvis vi ønsker at se dig til en samtale, vil du høre fra os mandag i uge 13. Alle ansøgere vil få et svar denne dag.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Meget gerne pr. 1. april eller snarest muligt derefter.
Vi er ikke lønførende og stillingen er pt. sat til en ramme på 3-4 dage / 22-30 timer pr uge og en lønramme på mellem 19.000 og 23.000 pr måned som vil afhænge af det rigtige match og dennes ønsker. Jobbet kan derfor evt. kombineres med andet arbejde. Det er dog muligt at stillingen kan udvides på sigt.
Vi glæder os til at høre fra dig!