Persondatapolitik & Cookies

Oplysninger

For at du kan indgå en aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Du accepterer, ved afgivelse af ovennævnte oplysninger, at vi kan kontakte dig pr. mail eller SMS med informationer om din ordre.

 

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Alle data behandles iht. Persondataloven.

 

 

Opbevaring

Personoplysningerne registreres hos INSP! og opbevares i 5 år, regnet fra udgangen af det pågældende regnskabsår hvor handlen er gennemført, hvorefter oplysningerne slettes.

Oplysningerne gemmes iht. Bogføringslovens § 10.

Oplysningerne opbevares sikkert og fortroligt på computer med begrænset adgang i kontrollerede faciliteter. Sikkerhedskontrollen revideres løbende for  altid at kunne håndtere brugeroplysninger forsvarligt og iht. dine rettigheder som bruger. Der kan aldrig garanteres 100% sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Der kan være risiko for at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysnigner, når data sendes og opbevares elektronisk - hvorfor du derfor afgiver dine personlige oplysninger på eget ansvar.

Den hurtige udvilkling af internetttet betyder, at ændringer i vores håndtering af persondata-oplysninger kan blive nødvendige, hvorfor vi forbeholder os retten til at opdatere/ændre nærværende retningslinier for håndtering af personoplysninger. Bliver dette aktuelt, rettes datoen for ”sidst opdateret” nederst på siden.Ved omfattende ændringer gives synlig besked herom på websitet.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

 

Hvem har adgang

Direktøren, samt virksomhedens medarbejdere) for INSP! har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på insp.dk er Daniel Nayberg, daniel@insp.dk

 

Tredjemand

Oplysninger afgivet til insp.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, med mindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i en sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning på området.

Vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

 

Anmeldersite

Vær opmærksom på flg.:

Såfremt websitet betjener sig af et anmeldersite, betragtes dette som videregivelse af oplysninger til tredjemand. Dette SKAL oplyses her og angivelse af HVEM oplysningerne VIDEREGIVES TIL.

 

Indsigelse & indsigt

Som registreret hos INSP! har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringerne. Tillige har du ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om/på dig. Såfremt data er urigtige eller vildledende, har du ret til at kræve disse berigtiget, slettet eller blokeret. Disse rettigheder har du iflg. Persondataloven. Henvendelse i forbindelse hermed skal rettes til INSP! via e-mail, insp@insp.dk

Klage

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til insp@insp.dk

Hvis det ikke lykkedes at finde en løsning, kan du indgive klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Du har mulighed for at klage over behandlingen af oplysninger og data vedr. Dig. Klagen indgives til Datatilsynet, jf. Persondatalovens $58, stk.1.

 

Tvist

Enhver tvist mellem forretningen og kunden afgøres under dansk lovgivning.

 

ODR

Pr. 15. februar 2016 får europæiske virksomheder og forbrugere en ny digital platform ODR. ODR skal gøre forbrugerklager over vare- og serviceydelser inden for EU lettere at håndtere.

ODR stå for Online Dispute Resolution (online-klageløsning).

For forbrugerne betyder dette, at de kan klage direkte til den europæiske virksomhed hvor der er handlet.

Formålet med ODR platformen er at binde en masse klageinstanser sammen. Forbruger og virksomhed kan være i direkte kontakt med hinanden.

Eksempelvis kan en dansk forbruger skrive sin klage på dansk direkte til feks.en italiensk virksomhed der er handlet med. Klagen maskinoversættes af EU’s egen oversættelsessoftware til italiensk og virksomheden modtager således klagen på deres modersmål.

 

EU’s OnlineDisputeResolution:

 

Er der noget galt med din ordre, eller lever den ikke op til dine forventninger, kontakt os da venligst, så vi sammen finder en tilfredsstillende løsning.

I henhold til loven skal vi henvise til flg. link - hvis ikke du ønsker at tale med os først;

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Cookies

En cookie er en llile data-fil, der placeres på din egen computers harddisk for at kunne genkende den. Det er ikke et program og kan ikke læse eller ødelægge data på din computer.

Det er kun det website, der har placeret cookie på din harddisk der kan læse cookiens indhold igen. Cookies kan ikke indeholde vira eller lignende der kan at gøre skade på din computer.

Læs evt. mere om Cookies på www.cookiecentral.com

På insp.dk anvendes cookies udelukkende til det formål at optimere funktionaliteten på websitet, således din oplevelse som kunde kan  blive forbedret. En teknisk funtionalitet, der kan huske dine indstillinger.

Cookies kan slettes/blokeres http://minecookies.org/cookiehandtering

 

 

 

 

 

KONTAKT >
Køgevej 4-6, 4000 Roskilde

Telefontid: Hverdage 10.00 - 14.00

ÅBNINGSTIDER >
Mandag: 10.00-18.00
Tirs-Tors: 10.00-20.00
Fredag: 9.00-16.00

Weekend: Lukket med mindre nogen har gang i noget

Skoleferier: Lukket

INSP! & Kultur: insp@insp.dk // 
31 24 39 68

Mad & lokalebooking: 
booking@insp.dk // 51 15 46 77

INSP! Sound: sound@insp.dk //
71 79 79 00

CVR: 33738110
REG & KONTO: 9173-11090095
MOBILEPAY: 30574677

Handelspolitik

Privatlivspolitik

Har du lyst til at blive medlem af INSP!

Med et medlemskab støtter du INSP! som borgernes initiativ og foreningens arbejde med at drive og udvikle INSP! 
Som medlem får du 20 pct. rabat i Folkekøkkenet og fordele i forhold til at booke lokaler i huset, og to gange årligt laver vi medlemsarrangementer.
For booking af lokaler til møder uden forplejning er medlemskab en betingelse.

Kontingent:
Kontingentet for 2017 er 250 kr. for personlige medlemmer, 400 kr. for husstande og 500 kr. for virksomheder og foreninger.

Indmeldelse: Tilmelding foregår ved at trykke her!

Indtil videre kan du betale dit kontingent med:

Netbank:
Du kan indbetale kontingent til 9173-11090095 med angivelse af "kontingent" og navn.

Mobile Pay:
Du kan gøre det nemt på MobilePay tlf. 305777 og skrive oplysningerne som note, når du overfører dit kontingent.

Hver opmærksom på at forenings- eller virksomhedsmedlemskab ikke giver rabat i folkekøkkenet eller lign. for alle foreningen/virksomhedens medlemmer/ansatte.